ROBIN


ROBIN is een Nederlands tech & consultancy bedrijf dat zich specialiseert in eCommerce klantdiensten. Dit houdt in dat er software gemaakt is om het klantcontact van online shops te ondersteunen.

In een fysieke winkel stappen we proactief op shoppers af. Online moeten ze wachten op antwoord en sturen we ze liever eerst naar de FAQ’s. Met ROBIN maak je online service net zo snel en persoonlijk als in de winkel.

Als shoppers contact opnemen met een online retailer dan willen ze een snel, vriendelijk en correct antwoord. ROBIN software helpt je om dat goed te regelen. Als fundament voor het volgende niveau in online klant contact: personal sales.

In 2013 heeft ROBIN een prijs voor innovatie ontvangen van de Dutch association for online stores.

Sioux


Sioux wil een bijdrage leveren aan een veilige, gezonde en duurzame wereld door middel van technologische vernieuwing. Wij streven daarbij naar groei voor onze medewerkers, ons bedrijf en onze klanten. Sioux creëert succes door samen te leren, kennis te delen, te ondernemen, plezier te hebben en op basis van openheid en vertrouwen te werken aan innovatieve oplossingen.

Sioux ontzorgt hightech bedrijven bij het ontwikkelen en bouwen van slimme modules en software met impact. We voegen waarde toe door onze sterke focus op kwaliteit, functionaliteit, het verkorten van ontwikkeltijden, integraliteit en schaalbaarheid. Daarmee realiseren we een duurzaam concurrentievoordeel voor onze klanten tegen een optimale prijs.

Sioux kent diverse samenwerkingsmodellen, maar onderscheidt zich door zijn ondernemerschap. Zo durven we financieel risico te dragen bij het ontwikkelen van kansrijke kennis en vernieuwende producten van klanten. Daarnaast investeren we in start-ups en het doorontwikkelen van nieuwe bedrijven die nodig zijn voor het verrijken en toekomstbestendig maken van het hightech-ecosysteem waarin Sioux opereert.

Four Digits

Four Digits is begonnen als web-applicatieontwikkelaars en schoven vanaf 2008 steeds meer richting Content Management. Rond 2011 vonden ze een goede balans tussen CMS-werk en webapplicaties in zowel front- als backendwerk. Sinds 2016 ligt de nadruk op Django, React, Wagtail, Plone en vele andere technieken. Hun kracht ligt in Python en ze zijn ook bedreven in technieken zoals React, HTML5 en node.js. Als het in een browser kan draaien, dan kunnen zij het maken.

 

Avisi


Barri, Jan en Gert-Jan leren elkaar kennen op hun opleiding informatica in Enschede. Ze komen er al gauw achter dat ze dezelfde passie voor techniek delen en elkaar goed aanvullen. Tijdens hun stage in Austin, Texas bloeit die liefde nog verder op. Ze slepen ieder de Award Winning Vision afstudeerprijs in de wacht, waar later hun bedrijf naar vernoemd wordt. Na hun opleiding gaan ze ieder hun eigen weg, maar komen elkaar na fusies en omzwervingen weer tegen. Ze besluiten samen een softwarebedrijf te starten en een ander geluid te laten horen.“Werken in techniek moet bovenal leuk zijn”, vertelt Barri. In de afgelopen jaren is er een hoop veranderd, maar dat principe is altijd dezelfde gebleven. En waar het 17 jaar geleden ooit allemaal op een zolderkamertje begon, verhuist het bedrijf in februari 2018 samen met 70 medewerkers naar de Rijntoren op Arnhem Centraal. Op de drie verdiepingen die Avisi beslaat draait het om innovatie, kennisdeling en goede koffie.

Covadis


Covadis is een softwarehuis voor de ontwikkeling van webapplicaties en maatwerk software. Met de software van Covadis worden werkprocessen makkelijker en efficiënter gemaakt. Covadis werkt voor opdrachtgevers voor wie een standaard softwareoplossing niet (meer) voldoet of een standaard product willen laten ontwikkelen. Sinds juni 2015 is Covadis gevestigd aan de Transportweg in Doetinchem.

Frameworks waar Covadis onder meer gespecialiseerd in is, zijn .NET, ASP.NET Core 1.0, Angular 2 en Web API. Bij Covadis wordt er hoofdzakelijk geprogrammeerd in de talen C# en PHP. Aanvullend wordt er gewerkt met verschillende GIS-platformen en wordt er gebruik gemaakt van GitHub en Azure. Afhankelijk van welk specialisme nodig is voor een project, worden de ontwikkelaars flexibel ingezet.

Regelmatig heeft Covadis ruimte voor een HBO stagiair(e) Informatica. Dit kan gaan om zowel een meewerkstage als een afstudeeropdracht. Als stagiair bij Covadis kom je terecht in een team van jonge techneuten met een hoog kennisniveau. Je wordt daarbij begeleid door een ervaren ontwikkelaar. Wat je als stagiair(e) bij Covadis precies gaat doen, is afhankelijk van wat je leuk vindt en wat je wil leren.

Kramp

It’s that easy!

Kramp is one of the largest and fastest growing wholesale businesses in Europe, with the ambition to grow to a 1 billion euro company in 2020.

Customers who order from our web-shop make a conscious decision to order from Kramp. They know their products will be delivered quickly, usually next day. Not only that: we’re leading the way with our modern e-business. We’re following the current trend and the increasingly changing needs of our customers — throughout Europe. With our service – dealers, workshops and production companies in the fields of agriculture, forest and grasscare, construction machinery, as well as OEM can choose from a comprehensive selection of more than 700,000 parts and components with confidence. Ordered today, delivered tomorrow.

All of these factors make Kramp much more than just a wholesaler. As a modern e-business company, we are a strategic partner for retailers — and our future is ahead of us! This is not only the only area where our strengths lie. We also have a great advantage: we are active in technically demanding and rapidly developing markets. Thanks to innovative developments, we established ourselves as Europe’s leading wholesaler in the field of agricultural technology. We also service the forest and grasscare, construction machinery and OEM markets. This includes a versatile range of sophisticated services as well as a high-quality product range and extensive expertise. Our slogan speaks to our customers from the heart: Kramp. It’s that easy. It’s never been easier to keep pace with progress!

GX Software

Make digital personal

GX Software helpt organisaties hun digitale kanalen persoonlijk te maken. Wij geloven namelijk in de combinatie van software en services, om de beste persoonlijke digitale ervaringen te kunnen creëren. Wij maken hierbij onder andere gebruik van het content management systeem XperienCentral, het customer data platform BlueConic en de formulierenmodule InteractiveForms.
Deze producten stellen onze medewerkers en partners in staat om de behoeftes van onze klanten perfect vast te stellen, daar de juiste oplossingen bij te kiezen en projecten succesvol af te ronden.
En dat heeft dan weer ultieme digitale klantcommunicatie, hogere loyaliteit en meer omzet tot gevolg.

Klein begonnen, groot geworden

GX Software is opgericht in 1996 door een groepje Nijmeegse studenten. Nu, zo’n 20 jaar later, heeft de studentenkamer plaatsgemaakt voor een groot kantoorpand met circa 100 medewerkers. Ondanks onze Nijmeegse inborst, zijn onze plannen internationaal. Want nu we een stevige voet aan de grond in de Nederlandse markt hebben met klanten als Nationale-Nederlanden, Aegon, KPN, WNF en Ajax, gaan we de komende jaren onze Europese klantenkring nog verder uitbouwen.

Erkenning

  • Sinds 2011 staan we jaarlijks in het ‘Magic Quadrant for Web Content Management’ van Gartner. Dit toonaangevende Amerikaanse onderzoeksbureau selecteert in dit rapport de beste CMS-leveranciers ter wereld.
  • Computable heeft ons geplaatst in de lijst met 100 krachtigste ICT-bedrijven van Nederland.
  • ARS Logica erkent ons als brancheleider in de ‘Compass Guide to Web Content Management’.

Belastingdienst

Midden in de samenleving

We staan als Belastingdienst midden in de samenleving. We hebben contact met vrijwel alle burgers en bedrijven in Nederland. De impact van ons optreden op de individuele burgers en bedrijven is groot. Daar zijn we ons van bewust. We gaan zorgvuldig met onze bevoegdheden om. Onze kernwaarden geloofwaardigheid, zorgvuldigheid en verantwoordelijkheid zijn daarin leidend.

Onze taak

 Wij geven uitvoering aan:

  • De heffing, controle en inning van rijksbelastingen, bijdragen zorgverzekeringswet, premies volksverzekeringen en premies werknemersverzekeringen.
  • De controle op de naleving van wetgeving betreffende in-, uit- en doorvoer van goederen, en van wetgeving op economisch, gezondheids-, milieu- en veiligheidsterrein, economische ordening en financiële integriteit.
  • De toekenning van en controle op inkomensafhankelijke toeslagen.
  • De opsporing op al de hiervóór genoemde terreinen.

Data en privacy

Beslissingen over het heffen van belastingen of toekennen van toeslagen en keuzes in de handhaving maken we op basis van informatie. De belangrijkste bron zijn de gegevens die belastingplichtigen, toeslaggerechtigden en organisaties die informatieplichten hebben (zoals banken en verzekeraars) aan ons aanleveren. Die slaan we veilig op in onze eigen systemen. Verder putten we uit overheidsbrede basisregistraties zoals de Basisregistratie personen, het Handelsregister en het Kadaster. We gebruiken ook de gegevens van buitenlandse belastingdiensten.

We investeren volop in de nieuwe mogelijkheden van data-analyse. Die stellen ons in staat de data die al in onze systemen staan te koppelen en daar patronen in te ontdekken. Zorgvuldig omgaan met gegevens van klanten en bescherming van de privacy staan hoog in het vaandel. De Belastingdienst heeft een wettelijke geheimhoudingsplicht waar we strikt de hand aan houden. En we zorgen dat onze gegevensverwerkingen voldoen aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens daaraan stelt.